Braaa!

Braaaaa! Jag har skrivit hela förmiddagen, ska göra till vana att börja skriva 8 på morgonen, innan man översköljs av världsläget. Har passerat 40 sidor nu, kors i taket hur gick det till?? och det blir bra. haha och det är ju meningen!

Annars är jag glad som en lärka, hostar men har köpt två olika hostmediciner för jag fick beslutsångest på apoteket. En var för rethosta och dämpar reflexen att hosta ( haha ser en gubbe som håller tillbaka hosten mot sin vilja) och en var för att lösa upp slemmet i halsen ( lagom ofräscht). Jag hostar av båda anledningar liksom. Så det får allt bli värt priset, bara jag inte få hostattacker resten av veckan när jag jobbar ( jobba  tis-fre) kosing:) och träffa kul folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0