Det var sista gången du såg solen, hon är min...- Bert

Nyduschad och krullig som en pudel. håret blir bättre dagen efter haha. TUR!
Dagen i bilder:



Kommer hem och finner the grey lady ( Cissi) på köksbordet, kisandes mot solen. Hon hoppar vigt ner när jag säger åt henne. Sen lade hon sig under bordet och njöt. sötis. Hon älskar the sun!



okej, jag erkänner... jag tittade på askungen i dag... och emma, jag insåg att det var som du sa, att kungen faktiskt är den som beordrar att man ska leta i kungariket. och jag är barnsligt fnissig när den lite runde musen säger: harrre näran!
Emma och jag satt med hennes sjuka barn och tittade.... krya på er sötisar!



Glaset där en av sjuklingarna hade sin saft, men tänk att baciller kan se så fint ut.

tjingeling så länge!

Kommentarer
Postat av: emma

bra bild du fick av musen iallafall... :)

2009-03-19 @ 06:11:45
URL: http://metrobloggen.se/dp
Postat av: Jenny

Snygga foton. Glaset med bacillerna men också arga kissen under bordet( hon ser arg ut hehe)

2009-03-19 @ 14:14:56
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0