friday- humor

Blivit musikal-freak, eller kanske inte freak. Men det är väldigt lugnande att skriva till förutom när Dan ekborg sjunger:
 " släpp mig snälla kristina innan det är för sent..." till Helen sjöholm i Kristina från duvemåla. Då hajar man till haha och skriver fel. bilder i huvudet på Dan usch. eller nä kanske inte usch. Men jag vill inte att han skulle säga det till mig.

snart har jag sett hela bert-serien och i vanlig anda bidrar jag med en favoritscen här, mogen som man är! :)



hahaha! Herregud borde mogna och bli trist, men det är ju inget kul!
Ja nu ska jag yla med i Helens sång och packa ihop lite... trevlig helg alla!

och nu sjunger han ( Dan alltså) : jag har plockat ett äpple till dig...
eh okej va kul!? du vet hur du fångar en flickas hjärta du...


Kommentarer
Postat av: Dp

fniss, du fick mej o börja skratta o bli sugen på äpplen :)

2009-03-27 @ 13:50:05
URL: http://www.metrobloggen.se/dp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0