frisk tack!

ynkligt värre, förkylningen ger inte vika och bli lite värre för var dag. pratade med min lillasyster igår, hennes sambo svarade, han ropade på min syster:
 
- det är Karin, hon är sjuk, Det hörs!
haha.
Är lite rädd för att hosta, känns som man kissar på sig. hahaha man öser ju i sig vätska.
suck, uppträdandet med kören börjar kännas avlägset, frågan är om man kan bli frisk i halsen tills på lördag. hoppas!!!!!!
huskurer tar jag gärna emot tips på!!!

ska lägga mig ner nu, var tvungen att göra sista opponeringen. den tog musten ur en. får väl kolla på bert eller nåt. för sova går ju inte när näsan är täppt som en skorsten.

Kommentarer
Postat av: YsterSyster

VITLÖK går för allt. Inte för min influensa jag just klarat mig ur men det var en Man-influensa och dom är ju alltid värst. Jag är på topp idag - mailar dig senare (med lite dåligt samvete):-)

Kryapådigkramarfrånystersyster

2009-03-03 @ 14:19:33
URL: http://www.art-by-susie.co.uk
Postat av: Frank A

Whiskey, i måttliga mängder naturlitvis. Det håller mig frisk. Är kanske bara sjuk max 1 gång om året.



Krya på dig!

2009-03-09 @ 14:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0