hårnoja

När jag passerar spegeln får jag en chock, minne likt guldfiskens.... det blev inget snyggt!!!
fast hon sa också att det är så de första dagarna innan håret vant sig i dess nya struktur. Hoppas det!
Jag vill inte ha hår som en kaktus, den där duniga varianten ni vet. Hjälp... fösöker tänka på din frisyr då du femma hade tofs i ett halvår och drog upp munktröjan. Jag tyckte inte den frisyren var ful , men jag förstår din känsla nu.
äsch nu får jag sluta noja och vara stolt och bära upp skatboet! Det är bara hår eller hur... och det kunde vara MYCKET MYCKET  värre!
ska sova nu, yes... är det ett ålderstecken när man längtar efter att sova hahaha.

Kommentarer
Postat av: jenny

Det kan vara början på åldersrecken. Jag längtar också efter sängen jämt haha

2009-03-05 @ 07:09:09
URL: http://sayajennyy.blogg.se/
Postat av: Femma

Ja, det är skitjobbigt att inte trivas med sin frisyr. Men menar du att håret är typ risigt? Hjälper det inte med lite inte vet jag, men vax eller hårskum eller nåt? För att "fukta till" det lite? Äh, jag kan verkligen ingenting om hår. Men du är alltid så fin i allt. En kan liksom inte vara ful med dina stora rådjursögon!

2009-03-05 @ 09:39:27
Postat av: Karin

haha tack femma, råddjursögon jag tackar ja. som ett råddjur som fastnar i billyktans sken...

alltså idag när jag vaknade och hade lite produkter i håret blev det faktiskt lite bättre. jag tror att jag nojar för att det inte blev som jag trott. du vet när man tänker sig att man ska få precis den frisyren som på bilden. oavsett är det gjort och får väl bli värsta stylaren, då ser det ju rätt hyggligt ut! Tack för komplimanger och uppmuntran!

2009-03-05 @ 09:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0