I agree grynet!

Gud måste skämta! börjar få rejält ont i halsen nu i dagarna. seriöst, kan inte jag få vara frisk i typ 10 minuter åtminstone.
Men mycket trevlig dag... lunch med the old girls, vi käkade och garva och pratade på skafferiet. Så glad att jag hamnade i samma grupp som er första året på utbildningen.
Sen gick jag och mötte upp madde, vi tog en vända på stan och fikade. roligt! Jag är så glad för att vi kunde ses idag, hoppas der blir fler gånger!

Gick hem efter att jag såg maddes avancerade bil som öppnar dörrarna bakåt och ganska platt. are you impressed, im impressed! Gick hem genom parken ,den underbara parken med den fantastiska luften. vårjackan på i dag jippi! håret flög som om det stod en fläkt på marken, jag kände att jag levde!
Tog tillfället i akt och köpte milkshake och klubba för att fira dagen. ingen toppenide, mitt blodsocker rasade efter ett tag och jag fick ont i pallet. Enda att göra att käka lite mat för att återställa balansen. imorrn blir det jobb och värsta schysta tiden : 7.45 till 13. seriöst och kan skriva på eftermiddagen. suveränt.

Jag hoppas att ni mår bra kära vänner som jag har, fan vilken tur att ni finns!!


Kommentarer
Postat av: emma

jag vill oxå träffa dej nångång

2009-03-16 @ 19:03:38
URL: http://metrobloggen.se/dp
Postat av: Jenny

Det var så himla kul att se dig utanför skolan idag. Kramen

2009-03-16 @ 21:01:39
URL: http://sayajennyy.blogg.se/
Postat av: Annica

Vilken tur att DU finns! Hoppas du kan komma till Jönköping snart!

2009-03-16 @ 22:25:52
Postat av: Karin

Ja! Jag svarar i ordning...

Jag träffar dig gärna snart emma!

Jag tyckte det var suveränt att träffa dig Jenny med!

Annica, tur att du finns med! Hoppas intervjun gick bra idag!

kram

2009-03-17 @ 13:26:39
Postat av: Ytfluffig YsterSyster

Lilla gumman vi verkar ha samma baskilusker - NI i Sverige har smittat mig alltså - Mitt kommer o går också - konstigt. Hoppas det går över tills vi ses - ojdå kanske inte ska skriva det ifall moderskapet startar upp sin extremt snabba laptop o loggar upp sig på Internet o hittar din blogg - NOT in this world or what do you think? :-)) Jag tycker också att det är tur DU finns för vem ska annars få mig att råflabba rakt ut? (skulle vara rörmokarn då kanske). Nu blir det en kopp tea och en gurk sandwich - tjohoo!

2009-03-17 @ 14:08:28
URL: http://www.art-by-susie.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0