koar ( barn på dagis sa det)= kor

Tack siolia för fin uppdatering av min blogg, henne kan jag rekommendera!
Nyss när jag satt och skådade allt fint på den så klirrade det till jättehögt ute på gatan, som om någon tappade sin jättesked på en jättetallrik. Jag som är trött och lättroad tänker mig att någon är ute och går med en jättegaffel eller nåt...

skrivbordet luktar kattstjärt, är det någon doft jag inte gillar är det just djurstjärt och bajs. Jag fick byta alla bajsblöjor idag, efter fem tappade jag räkningen...

hyrt på bibblan: Muriels bröllop ( folk har den som favvofim, jag mer tveksam men uppfriskande med en rätt normal person som inte ser ut som en blond felfri person) och grynets bästa. På grund av mitt skrivande på fjortisbok så har jag upptäckt fjortisfilmerna igen.
Det är stina som luktar stjärt!! stackarn det kan hon säkert inte rå för när hon ligger under lampan och solar vid datorn. Jag vet inte riktigt, hon har ofta blod i sin avföring, det kommer och går och jag har hört allt från att hon har stressblåsa till att hon måste äta kattmat a la 300 påsen. I dont think so! Men så länge hon tjatar på mig, glor och verkar må bra så ...
Ha en superbra kväll alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0