kort kvällstanke

Varför inge hopp när du ändå ska mjälla ner vår  värld åter igen...
Någon mer som är gruvligt trött på snö och blask och regn. och jag som tvättade fönster igår och sjöng ut högt medan Stina försökte ta sig förbi mig och ut på fönsterbrädet. Hon kan göra sig smal hon, annars ligger hon mest som en påse pulver och snarkar, och sen när hon vaknar rullar hon över på rygg och glor på en med sina gloögon.

Nu ska man renskriva och käka nötter och tänka positivt. Jag försöker gå efter mottot att inte leva efter rädslan. Man är så så rädd för allt, vissa saker ska man undvika, men det andra vad händer då. Det jag märkt är att man överlever ju, man dör inte om man testar. Om det inte gäller vissa fällor i Saw-filmerna vill säga haha. Eller vad säger jag, jag menar alla fällor.
tjingeling pling pling

Kommentarer
Postat av: Dp

tack.. men då äre ju bra att vi är kompisar då eftersom du oxå är nyfrissad o snygg ;) ja jag hoppas man får nått jobb... men annars får jag väl le o vara glad ändå... man har ju annat o vara glad för som fina vänner :)

2009-03-27 @ 20:35:40
URL: http://www.metrobloggen.se/dp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0