Rau!

Yes, jag kunde logga in. och allt var mitt eget fel. Jag hade av någon anledning bytt mailadress så inte så jäkla konstigt att jag aldrig kom nån vart. Men nu är jag tillbaka och ni slipper inte mig på ett tag haha.
och ytterligare en bra sak... jag skrev 8 sidor på förmiddagen, gud va skönt!
kom på att min prestationsångest liknande känsla minskade om jag satt och skrev för hand. ska fortsätta göra så nu så kanske det lossnar mer och mer.



haha lika som bär! fast Cissi är allt lite stel fortfarande när jag håller henne, men jag tränar henne att inte alltid dra slutsatsen att hon ska åka resbur så fort jag tar upp henne. min sötisgrå... tänk du har bott hos mig i tre år nu och du är väldigt speciell och viktig. De som kastade ut dig från sin bil och tvingade dig att bo på en rastplats i två år för att sedan bo på katthemmet visste inte vad de hade. Tur att du och jag tittade på varandra på hemmet och du ( folkskygg som du var/är) strök dig mot min hand. Från det ögoneblicket visste jag. och mjau säger du inte utan Rau... bara den detaljen liksom...

hoppas på en spelkväll på måndag, vore kul och ses tjejer!

ska käka vienetta-glass nu, tipset: 10 kr på hemköp denna vecka om man har bonuskort, 16 utan kort!

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Dp

vilken fin bild....

2009-03-25 @ 17:12:53
URL: http://www.metrobloggen.se/dp
Postat av: YtflummigYsterSyster

Tjeeena, då måste jag kuta till Hemköp direkt - NOT - tur jag inte tycker så mycket om glass (om den inte smakar kokosboll) för annars hade jag blivit tjurig - igeeeeennn! Jag längtar hem till riktigt bröd, goda ägg och bra hårspray etc etc!!! Eller är det "bort" jag längtar nu när hem är här eller hur räknas det?

Säg inte till katten att jag tycker du är MYCKET sötare än den är - vill ju inte att den ska mobba mig på natten när jag kommer o hälsar på snart (som typ morsans katter) :-))

2009-03-25 @ 21:31:01
URL: http://www.art-by-susie.co.uk
Postat av: Karin

Jag som trodde att alla ägg smakade likadant:) och haha jag kommer ihåg.

du yster till katten: JAG TYCKER INTE OM DIG, GÅ NER!

katten: rrrrrrrrrrr ( spinner och blinkar med ögonen)

2009-03-26 @ 09:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0