sickhouse...

Jaha, här är det sjukstuga som gäller. försöker mellan varven skriva opponeringar på gruppens texter. Det går inte att skjuta på liksom. ska vara inlämnat på onsdag. en kvar nu. bra Karin!
eller braaaaa! som görel i mia och klara säger. Jag älskar Mia och klara, en säker present till dem som undrar ( hint hint)
haha får säkert den av alla därför. 



Det som gäller hos mig just nu....

känner mig som....



killen som har huvudet löst....

min utsikt just nu:

                                 
bedrest, angry cat                            regn och grått....                           läsning....

Nä ska försöka hitta något att tugga i mig i frysen och sedan tillbaka till....


   kram Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0