Tröj-inspiration!

Hade asont i bakhuvudet och blir så klart hypo... " det är säkert en tumör! " herregud ge dig Karin, tänkte jag och konstatera att det var typ feber/ hosta/ slem i hjärna säkert/ förkylning som var boven till allt samman.
Sista mia och klara i går, fan sorgligt! älskar när Tabhita säger : Rasmus... eller Robin! ska införskaffa båda säsongerna när kosingen kommit in och det blir några slantar över till humor.

Jag har varit på bibblan  idag en sväng, missade att lämna tillbaka en film IGEN!  igår skulle den vara inne, men jag går och tänker : det var nåt viktigt idag, nåt jag var tvungen att göra...
men kommer jag på vad... nä!
på väg dit satt det en tant på spårvagnen och skrek till chauffören: kan man gå ut genom den här dörren? HALLÅ!!!!
flera gånger! till slut svarade jag henne som en hel karl ( alltså inte med värsta mansrösten men jag svarade henne i alla fall) att man kan det . Det värsta med allt var att han som körde svarade ju inte, och tro fan att man blir irriterad då liksom! vissa passar inte och sitta i en hytt och trycka på knappar och prata med folk. de ska sitta i bibblans lager där de rensar tidningar från 1400-talet.

Nä nu måste jag skicka respons, två till att skriva med.
see you later alligators!
NEJ, glömde nästan det roligaste. kollade i en gammal klick-tidning i går och såg värsta citatet, åh jag vill ha det på en tröja.



arga snickarn: Det ser ut som en jävla mamma mu-koja!"

Kommentarer
Postat av: YtflummigYsterSyster

Men Gud! Jag hade också en tumör i gårkväll - men min satt bakom ögat! Nu har den gått över - hoppas jag - det ska bli så skönt när jag har tappat bort min hypokondriska paranojjaperiod som jag just nu är inne i :-( Det är så tröttsamt att hitta på allt som kan vara fel på en istället för att vara som vanligt = fluffig :-))

Puss nu gumman

2009-03-23 @ 13:08:57
URL: http://www.art-by-susie.co.uk
Postat av: YtflummigYsterSyster

ps. vad är en mamma Mu koja? Jag är nog lite lost va? Har inte koll känner jag.

2009-03-23 @ 13:10:50
URL: http://www.art-by-susie.co.uk
Postat av: Jenny

Haha det var skitkul citat. Hmm undrar vad han menar med Mamma Mu Koja hahahaha

2009-03-23 @ 14:49:30
URL: http://[email protected]
Postat av: Siolia

Kul att du är med och tävlar om en design! :D

2009-03-23 @ 16:16:00
URL: http://siolia.blogg.se/
Postat av: Karin

vet knappt vad han menade med mamma mu -koja, antagligen att det inte såg särskilt bra ut bygget. och fluffsyster en förklaring till dig: arga snickarn är ett program där en snickare åker runt och styr upp renoveringsprojekt som folk inte fixar att göra själva. tack för jävligt kul samtal förresten!

2009-03-23 @ 18:35:48
Postat av: Karin

vet knappt vad han menade med mamma mu -koja, antagligen att det inte såg särskilt bra ut bygget. och fluffsyster en förklaring till dig: arga snickarn är ett program där en snickare åker runt och styr upp renoveringsprojekt som folk inte fixar att göra själva. tack för jävligt kul samtal förresten!

2009-03-23 @ 18:35:51
Postat av: YtflummigYsterSyster

Tack själv kurta Hoppas du hittar på lördag

puss

2009-03-23 @ 21:25:49
URL: http://www.art-by-susie.co.uk
Postat av: YtflummigYsterSyster

Lika bra jag säger det en gång till eftersom du gjorde det :-))



Tack själv kurta Hoppas du hittar på lördag

puss

2009-03-23 @ 21:27:09
URL: http://www.art-by-susie.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0