Sculder and molly

Jippi! vilken dag! Jag fick ändan ur vagnen och städade riktigt ordentligt, för i kväll var det spelkväll. Madde och Anneli kom hit, skojigt! Vi spelade Master of television, ett spel där man får svara på frågor kring tv och sånt. haha Sculder and Molly haha roligt Madde!



Sen en grej till... när jag var på väg hem i dag från stan så såg jag en slambil, deras logga: Vi suger allt hela dygnet runt.
haha
Var i lekpark med Femma och hennes kottbarn ( menar inte bajs femma, utan söt), det var roligt och hon gav mig skitbra respons och tanke kring min bok. snart kommer utdragen så du får en förhandstitt!

Sen kommer min blogg att uppdateras inom kort, vann en tävling på siolias blogg, Tack!

och slutligen vill jag avsluta med att Stina som är karltokig tyckte väldigt mycket om hantverkarn som var här och fixade avloppet, hon smög fram och luktade honom i stjärten. Suck hon har inget hyfs, idag har hon förpestat lägenheten med att fisa. Man tar upp henne, hon fiser, man säger " hej stina" hon fiser. sen smög hon in i diskhoskåpet när allt var klart...



godnatt alla härliga människor!

Kommentarer
Postat av: Femma

Haha, "man säger hej, hon fiser." jag dör! Man stänger in henne i avloppsskåpet, hon fiser.

Bra att ni hade kul! & vad söta dom är, dina polare.

Nu måste jag verkligen sluta skolka!

2009-03-31 @ 09:49:56
Postat av: Anneli

Tack för en rolig och trevlig kväll

kram

2009-03-31 @ 17:57:53
Postat av: Karin

Tack själver Anneli!

2009-03-31 @ 18:02:51
Postat av: Annica

Oj vilken fin makeover din blogg har fått!

2009-03-31 @ 18:58:12
Postat av: DP

va fint det blev... du valde helt rätt :)

2009-03-31 @ 19:03:02
URL: http://metrobloggen.se/dp
Postat av: Karin

Tack tack! jag är skitnöjd med! tack för tipset emma!

2009-03-31 @ 19:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0