Stiligt!

Pappa vid köksbordet, sittandes med ett korsord.
- Ett annat ord för fint, fast på M och rätt långt.
Mamman tittar upp och säger:
- Stiligt!!!

Mamma hör inget vidare haha, har typ missförstått allt i helgen och när vi var hos min bond-syster igår fattade hon inte Robinson-tävligen och blev helt bestört när någon skulle röstas ut.

Nu bildextra....


Godissnören är gott, det tyckte även fåren för de snusade på påsen hela tiden...


Fåret emma... haha nä jag vet att hon är en hund. och de är typ den mest effektiva väckningspatrullen. Emma kom uppskuttande på mina ben och sen gosade vi lite, sen när jag skulle lägga mig ner igen hade andra fåret Ulla hoppat upp på min kudde och slängde med sin svans.


Bill gömde sig under mattan stundtals och lekte kurragömma med hundarna, annars blev han väldigt fascinerad av kameran. Jag har fått pippi på att fota när kameran står på golvet eller bordet.... det blir mindre skakiga bilder då ju.

 hm vad har hänt med ansiktet, huvudformen är lite som ringaren i notre damm, inte för att jag är ful men något är det... fast checka in min nyinköpta scarf som min brorsas sambo gjort. vi var på hantverksmarknad... hemmet nästa haha! fast de har väldigt fina scarfar där i alla fall. köpte en blågrå sjal med!



Kors i taket, svart mjölk och två föräldrar i symbios. Fika hos en syster, vi kollade på kort och hade trevligt. Faktiskt!

 sötisunge, honom hängde jag medan mamma och syster lagade mat. han ruskade på huvudet och garva när jag härmade och dinglade med hundkopplet ner i hundburen. Han sitter inte heller still så typ 80 % av fotona är suddiga. Fast mysig när jag klippte hans naglar mös han och  var inte allt för omöjlig :) på tal om maten.....

Min syster som inte är superbra på att laga maten kom på att vi skulle äta köttfärspaj. De blandade smeten...
in i  ugnen.... men! jag kollade i kokboken och köttfärsen skulle ju stekas!! det hade de inte gjort. salmonella nästa!

Fast efter lång tid i ugnen kunde vi faktiskt äta och det blev gott ändå!



kvällen avslutades med Robinson, åka hem till två katter som varit duktiga och klarat sig 24 timmar ( mycket mat och vatten hade jag ställt fram).
Sen såg jag Veronica Mars på natten och sen zzzzzzzzzzz. Idag gör jag opponeringar på kursen och snorar. Fan!
kram


Kommentarer
Postat av: emma

vi har oxå köpt den mjölken ju... tycker du skriver bra karin.. alltid så kul o läsa... kram

2009-03-22 @ 15:48:29
URL: http://metrobloggen.se/dp
Postat av: Karin

Tack emma! vad roligt att höra! kram

2009-03-22 @ 16:23:43
Postat av: Jenny

Håller me Emma, Karin. Din blogg e ur kul att läsa och du skriver jättebra. Jag väntar med spänning varje dag tills nästa inlägg ska komma haha

2009-03-23 @ 07:21:24
URL: http://[email protected]
Postat av: YtflummigYsterSyster

hahaha - "stilig" - Jag fattar precis - typiskt morsan - ser henne framför mig.

Kramos

2009-03-23 @ 11:00:17
URL: http://www.art-by-susie.co.uk
Postat av: Karin

Vilket beröm man får! tack allesammans! jag gillar era bloggar asmycket med, man blir en beroende av att checka in dem haha.

kram kram banan

2009-03-23 @ 11:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0