Det finns ögonblick då man är på rätt plats, som på bussen...

suck och suck... jag har så väldigt kort  stubin idag. Diskhon är det stopp oi och det tar typ en halvtimme innan vattnet runnit ner. Sen när man försöker rensa avloppet, liggandes i diskskåpet, då sitter det ett jäkla rör som gör att man inte kan ta av en del för att kunna tömma. åh jag orkar inte! Sen rasar det ut plastpåsar från städskåpet när man öppnar. Jag orkar inte med icke funktionella hem och lite med plats. Ibland känns det som lite mer plats är det ultimata. Sen när jag fortsätter och leta projekt, fast jag borde ligga och vila eller nåt, så kommer jag på att jag ska rensa klädskåpet. slänger ut alla tröjor på sängen, viker fint och lägger in. Då kommer Stina och börjar smyga runt skåpet, därefter klättrar hon upp på varje hylla, när hon nästan är uppe högst upp, då fastnar hon med klorna och drar ner tröjorna. behöver jag säga något mer. Bäst att jag släpper allt vad projekt heter...


på riktigt, visst är det roligt med snö, förra året. Nu behöver vi sol, värme och lite ljus!
Och visst lite Saw 4 värmer ju ... inte! Jag sitter och har en egen monolog där jag säger hur läskigt det skulle vara med en igensydd mun och därmed missar jag vad de säger på själva filmen, sorry Jenny haha!

På väg hem från jobbintervju idag satt jag med en tjej jag mött på arbetsplatsen, ibland blir jag bara så glatt överraskad. Vi bara klickade från typ 2 minuter inne på stället och sen när vi satt och väntade på bussen så pratade vi och skrattade och hon var så himla trevlig. På bussen pratade vi om flygplatser och sånt. Ångrar lite att jag inte var spontan och frågade efter hennes nummer eller nåt.

Var med Jenny i går och idag. Den här människan och hennes barn vars första ord till mig på morgonen var: det är hajar på golvet!



Imorrn blir det nog gospelkonsert och " lek" med en annan Jenny. och på måndag spelkväll med förra gruppen , skoj!!

nice saturday friends! jag ska käka kokosboll och lägga in resten av kläderna innan jag blir för trött!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha erkänn att du blev lite skraj för hajarna på golvet hehe

2009-03-28 @ 19:20:20
URL: http://sayajennyy.blogg.se/
Postat av: Dp

hur gick intervjun?

2009-03-29 @ 07:04:58
URL: http://www.metrobloggen.se/dp
Postat av: Anonym

Intervjun gick bra, får veta inom några veckor. hoppas hoppas att jag får det!

2009-03-29 @ 16:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0