Livet utanför bubblan...



Var inte rädda, jag har bara bytt utseende på bloggen, så ni är inte fel!
Kommit hem från Jenny, vi såg Saw 3 igår och mös. Det känns bra, lugnt och avslappnat.


eller avslappnat och avslappnat... det är ju ingen vacker saga vi såg...

Fast Garbo är rolig....



Sitter som en pensionär i soffan, eller glor sönder en helt.
Sov över i ett barnrum med en hård säng, lite nostalgi, att känna sängskivan genom madrassen. Men jag sov som törnrosa, när jag inte hostade vill säga.

Skönt med miljöombyte , då jag bott i min sjuk-bubbla i nära två veckor. och inget uppträdande blev det idag. SUCK!
Jag som hade sett fram mot det i flera i veckor och sen nästan precis en vecka innan åker jag på en förkylning där halsen tagit mest stryk... kunde ju alltid ställt upp som kråka i kören. Om tre timmar står de där och sjunger fantastiskt och vad gör jag. står och rotar efter pärmar i förrådet. Men eftersom jag ska försöka vara positiv människa, det kommer fler tillfällen att sjunga på. Jag kommer bli frisk någon gång och jag har en mängd saker att uppskatta.

Såg filmen Bert - den siste oskulden i förrgår. köpt för 5 kr på loppis. Humorn i den filmen är helt fantastisk, detaljerna är nästan roligaste! Det utgör egentligen hela kärnan.

Nu till vem jag är lik i min nya flygiga frisse... ( det känns mkt bättre nu by the way, kan bjuda på look a likes ju):


Okej jag är inte flintis kanske, men annars så...

Nu ska jag ner och rota efter pärmarna med djurfakta. chattade med ett av mina syskonbarn och hon är asintresserad av djur. Hon blev jätteglad för att hon ska få låna... roligt att göra någon glad!!
Tjoflöjt!

Kommentarer
Postat av: Femma

Jag älskar dig!

2009-03-09 @ 10:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0