vit chokladkaka mm!

Söndag, och ingen sån där jobbig känsla som man oftast har inför den nya veckan och för att ledigheten är slut. Annica och jag åt frukost, sen drog hon iväg till sin kurs. Kul att hon kom i helgen:)
Vi var hos fem och hennes husband igår, schlager. Jag har inte tittat på någon av deltävlingarna, det är mest ståhej och lite överdrivet kring den tävlingen, MEN  trevligt sällskap och fem och jag bakade en väldigt lockande kaka...



vit ckokladkaka! mm mm mm.

De har så roliga kort på kylskåpet med , femma vet minsann hur man fångar en på bild haha...

      och en jävligt rolig horse....       




Annica kommer gående på gatan där det växer fina träd på våren och sommaren, shit glömde vad det heter men det har blommor som är lika äppelträd. och har ett tjusigt namn, gud va irriterande att glömma bort.
tjoflöjt!

Kommentarer
Postat av: Femma

Tack för lördagen som visst råkade bli kort pga av missförstånd & vaken unge! Men jädrar vilken god kaka vi svängde ihop!

2009-03-16 @ 10:01:56
Postat av: Karin

right back at ya. Det var så mysigt att träffa dig, nästa gång får vi få ihop dagen så båda är med på noterna! var hon vaken i all evighet sen ?

2009-03-16 @ 10:13:11
Postat av: Femma

Nja. En ganska lång evighet till spökenas timmar. Jag som ville kolla Wallander. Haha.

2009-03-17 @ 11:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0