Bä bä vita lamm

Lättroad är ordet...just nu fnissar jag åt det svartgråa fåret i reklamen ( är det för tele2?) som står och sjunger medan han torkar sig med en handduk: Boooorn to be sheepp !
och sen att någon skäller i bakgrunden...
hahahaha
Vad skrattar ni åt just nu? Några tips ?


Och just ja... i går efter promenad med femma ( tack tack tack) så satt vi och prata utanför hennes hus då en joggare kom förbi på andra sidan gatan och rätt som det var när han skuttade fram så fes han, inte bara en gång utan eftersom han studsade fram så fes han högt flera gånger i rad hahahaha låg komiktröskel som sagt hahahaha.

Kommentarer
Postat av: Femma

Hahahahahhahahaha! Jag tycker också fåret är skitkul! & hur kunde jag typ glömma bort fisjoggaren?! Det var för allt vi pratade om som fyllde mig, men tack för påminnelsen!

Hoppas du mår bra!

Älskar dig!

2009-05-22 @ 14:02:55
Postat av: Femma

HAhahahahhahah! Jag tycker också att fåret är skitroligt!

Men hur kunde jag glömma fisjoggaren?! Jag blev så uppfylld av vårt samtal.. Men tack nu för att du påminde mig! Hahahahhahaha

Hoppas du mår bra!

Älskar dig.

2009-05-22 @ 14:06:30
Postat av: Jenny

jag skrattar åt mig själv hahaha. värsta egot

2009-05-23 @ 15:48:47
URL: http://sayajennyy.blogg.se/
Postat av: Karin

Haha jag skrattar också åt och méd dig för du är så rolig:) och inte värsta egot! Tack för idag!

2009-05-23 @ 17:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0