Den kom och den gick...

ska jag aldrig någonsin kunna lägga in mina bilder mer på datorn? en drivrutin kan väl inte bara säga: nä vet tja om jag ska försvinna nu så datorn inte fattar vad som händer när kameran inkopplas!
skit! teknik är bara fantastiskt när den funkar och gör som man vill. Fick dessutom upp en ruta om att det är något fel på word med... men det gick och skriva. tur att jag sparat på tre ställen då!

ledig dag i dag! Det finns hopp, är så ovan vid att använda benmusklerna som man gör när man städar på jobbet, och hur man får sned rygg och armar som en schimpans, så det slutar med att man typ får mjölksyra av att cykla upp för en liten uppförsbacke haha.
Har ni tips på var man kan hitta drivrutiner för en gammal kamera, Sanyo S4, så hojta till!
/ en desperat sparv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0