Down the memory-lane...

Jag tog mig till förrådet ändå, efter att jag skrivit på boken och käkat lunch till filmen Twilight, som jag för övrigt satt klistrad till. Jädra fin och vacker och annorlunda! Och känslan av att tycka att vampyrer är lite snygga hahaha.
Men i alla fall... hittade en hel drös med skojiga kort och brev och dikter från the old days...



Hon är för rar lillasyster och lillgammal med... och glömde g:t i sorgligt :)



Här har hon målat av planschen till... vilken känd film tror ni?



Ja så här såg man ut när man hade sin tre dagar långa vistelse på folkhögskola... det slutade med att jag gick ner till receptionen...
tjej bakom disken: Hej
Jag: Hej...
Hon: Hur är det ? ( tittar snällt)
Jag: Inte bra ( gråtattack och lille skutt-tårar)

Sen fick jag prata med min lärare, och en bra stund senare hade jag bestämt mig. Jag skulle lämna bygget. Och hann med lite gråtande i deras bibbla med. hahahaha vilket bra intryck!


En nerbrottad syster i guds hus... eller hans personals hus i alla fall...

Kram nu ska jag snart sjunga loss lite, äntligen kör!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0