Du finns, du syns!

Grön av avund... det är du.
Det finns andra nu. Du är inte längre längst fram.
Kämpandes för att synas, viljan att bli berörd mot någons gom.

Du ropar: Ta mig! Ta mig! Jag kan jag med!
Men de tittar inte åt dig ens, de pekar på den bredvid dig. Dig vill jag testa, förälska mig, njuta av.
Tårarna rinner i strida strömmer, det känns som du smälter.

Men kära du, gröna avundsjuka...



Päronglass...en klassiker som kommit bort bland alla andra hippa smaker och kombinationer. Bara för att man funnits länge, behöver det inte innebära att man är dålig!

Kommentarer
Postat av: DP

va gott det såg ut

2009-05-25 @ 13:51:00
URL: http://metrobloggen.se/dp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0