Headline: Morfar stal barnbarns hatt, utgav sig vara ägare.

Satt och fiffla med kameran lite, bytte läge som INTE  ska vara inställt på när man importerar och då funkade det denna gång. Kära värld vad ologiskt!

Men jag tänkte dela med mig av bilder  från min systers 1-årings kalas och en sån där bild som man bara tar och sen upptäcker en massa roliga saker som inte var planerade...



haha!


mycket nöjda kossor!!!

vart så depp på vädret att jag nog går och köper mig en glass och lägger mig och läser i nylånade böcker! ladda för jobbet i morrn.
kram på er!

Kommentarer
Postat av: DP

ja det här usch vädret är inte så kul,... fast jag ler ändå försöker smitta av mej

massa kramar

2009-05-06 @ 18:08:34
URL: http://metrobloggen.se/dp
Postat av: Linda

Jag blev rätt nöjd med slingorna. Ska använda ett schampo som ska dämpa det röda pigmentet ett tag bara. Brukar ju bli lite orangeaktigt när man pleker färgat hår...

2009-05-06 @ 21:28:09
URL: http://linda-tunstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0