Hjälp mig med drivrutin någon?!

Jäkla kamera, här går man och fotar och är glader som en lärka, men jag har ingen aning om varför det inte går att överföra till datorn...tvisten fortsätter alltså och inläggen mister sin färg en aning.

Har gått hela eftermiddagen och upprepat: du är inte nervös, du kan städa...
Ska ha eget ansvar för städningen i morrn på jobbet, och även om man vet hur man städar och så tänker man " kommer jag vara snabb nog", kommer jag hitta alla stugor, kommer jag köra ner med elbilen i ett stup...
men jag vet:
1. Jag är effektiv och kan redan stor del av jobbet, fick ju beröm i onsdags!
2. Jag har redan kört elbilen och det är ju baske mig roligt!
3. Det är att bara fråga om jag inte kommer ihåg

Har skrivit en mängd anteckningar från de dagar jag jobbat, när jag skrivit rent dem så känns det som jag pluggar in något. och det sitter ju redan. Så nu ska jag inte vara så jävla ängslig hela tiden och oroa mig två gånger, det räcker att oroa sig om något faktiskt händer. ibland önskar jag att jag hade ett annat lynne , att jag inte var så här hetsig även om jag blivit bättre med åren...

- Tanten som mådde illa efter virvelvinden i går. pomme fritzs och hamburgare åkte berg och dal bana...kul för dem!
ska käka chips och slappa inför morgondagen...hoppas folk har spolat efter sig haha!

Kommentarer
Postat av: DP

du får spola innan du tittar i toaletten.. brukade jag göra när jag jobbade på lotorpskolan med städ...

2009-05-02 @ 06:27:56
URL: http://metrobloggen.se/dp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0