kurre kurre nu ramlar rönnedal...

Fjortis varning och några skäms-händer för ansiktet... Jag har varit på bio med femma, vi såg hör och häpna: Hannah Montana. hahahahaha mest på skämt, jag lovar hahahaha.
Men som fem uttryckte det: Om man sitter därinne med inställningen att filmen kommer vara rätt dålig, då kan det ju inte bli bättre än att man sitter och fnissar åt larviga saker, håller för ansiktet när klyschorna kommer ( om det gör de ju ständigt).
Med en skum känsla av att jag vill åka till Disneyland någon gång innan jag dör säger jag nu god natt.
Tack fem för skojig käävll eller som e normal människa skriver : kväll!
Men stina har andra planer hon...



Och jag som tänkte läsa den med...men den blicken leker man ju inte med!



Våren är fantastisk...tiden innan man bränner sig på ryggen och får gå runt med solbränna ( eller solrosaröd) format som en t-shirt. eller tvärtom, det är bara armarna och halsen som får färg.
natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0