Lista

Irritationsmoment:
1.
Hemsidor som är röriga, t.ex hyrestorgets...har fått asmånga mail om att folk är intresserade av min lägenhet i lund och i örebro som jag tydligen ska ha...eh nä det är jag som söker lägenhet! Men jag fattar , hemsidan är ostrukturerad och har typ fyra nästan  likadana länkar så what a hell...

2.
Huvudvärk, stå i kö, någon pratar i mikrofon för högt och allt på samma gång. Var på H&M idag, då de nyöppnade på maxihuset, man fick ett presentkort på 200 om man var en av de första 100 kunderna. Såklart jag åkte, stod i kö i en halvtimme och huvudet dunkade, gubben skrek i mikrofonen om att det var så härligt på Ingelsta shopping and so on...
Och sen blev man så klart fotograferad när man går runt där inne och har sin " Jag vet inte var jag ska gå eller vad jag ska ha"- min och den i kombination trögmin/gäsp är ju inte så värst smickrande.

3.
Räkningar, ett trasigt brevinkast som typ rasar när brevbäraren slänger ner posten på den väntande Stina...kanske har någon slängt ner fisk där eller nåt för hon sitter i givvakt och tittar upp, men som sagt ett trasigt brevinkast som jag är för lat för att ringa om...mitt hem faller i sär!!! Men än så länge har jag ju ett hem :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0