Mamma and

Soundtrack: Hovet
Sysselsättning: skrivit anteckningar till boken på morgon och eftermiddag, ute i solen. Jag hade fastnat lite på skrivandet med boken, visste inte riktigt hur jag skulle gå vidare. Rotade fram dagböcker från de glammiga tonåren och vilken guldgruva...



6 sidor anteckningar och kommentarer jag kan använda till Maria-karaktären i boken. Jösses vad bra! plus saker jag kopierat.



Snacka om fjortisdagbok! haha bilder och dikter som man inte fattar ...som typ: En kvinna utan man är som en fisk utan cykel.
Eller fjortisdikt: En kyss är ingen fara, en kyss är inget brott. 4 läppar som möts och så byts lite spott, men herregud va gott.
Hahahaha typiskt fjortistidning att trycka.



När jag var och sålde studentlitteratur i morse så såg jag denna andfamilj som simmade precis nära "vattenfallet" vid bomull. En gubbe kom förbi och sa till mig: Ser lite farligt ut...
Och jag håller med...mamma and vad tänkte du på... för dina ungar direkt in i farans gap bara.



Jädrar va gött med sol! Men jag önskar allt att håret växer ut fort...



Varför är det så mycket svart lurv i skrivaren? tänkte jag häromdagen. Sen tog jag henne på bar gärning en dag...
Nu ska jag göra middag.
Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: DP

jag tok älskar dina örhängen... du är så bra... har fixat så pappsen tar barnen den 29:e och att vi är bjudna på fika hos mormor ute i solen :)

2009-05-16 @ 19:14:20
URL: http://metrobloggen.se/dp
Postat av: YtfluffigYsterSyster

Just idag vill jag hellre vara en fisk utan cykel än att ha en man!! Du är bäst!

Pussillipuss

ps. Så JÄVLA BRA Norge var igår då! Tjohoo! Är han inte lite lik Martin men snyggare?

2009-05-17 @ 10:34:02
URL: http://www.art-by-susie.co.uk
Postat av: Karin

haha right back at ya! Fina vänner! va mysigt, ska kolla upp med far idag om han kan skjutsa oss Emma, ska bli så kul! och Susie, jag kollar inte på schlager so i dont know!

kram och puss!

2009-05-17 @ 12:34:48
Postat av: Femma

Det där med fisk utan cykel är nåt gammalt grupp 8-ordspråk. typ att "män är onödiga". men att FRIDA hade med det i tidningen när den till 99% handlar om att få en kille eller att göra sig till för killar, det är ju en skräll!

2009-05-18 @ 09:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0