Solsken till er...

"Man blir ju rörd till maximum, filled with happiness and joy att du vill shara dina problems med mig fan..."
Citat från Ronny och Ragge.

Och jag är rörd till maximum...för vilket support jag fick när jag öppnade bloggen. Jag känner mig lite piggare idag, det är inte borta men jag gick ut, mötte världen och försökte ta in lite solsken i mörkret.
Jag är glad, så glad för era kommentarer... Emma, Jenny, Femma, Carro tack! Jag behövde höra att någon fanns på andra sidan skärmen.
Och Jag inser att jag kanske inte visat det för de flesta...min mörka sida hahahha nu lät det som jag var typ mördare på fritiden. Jigsaws kompanjon, jobbar för maffian hahaha.

Jag har dessa perioder, då jag ifrågasätter mitt liv, det har väl alla, och de var inte så vanliga när jag pluggade på lärarutbildningen, jag trivdes så bra med er i gruppen och den estetiska inriktningen, men eftersom det är typ det enda jag gjort, jobbat med barn så ville jag byta riktning. Det innebar att jag lämnade det som kanske förde mig framåt...
rätt eller fel? Jag vet inte, men samtidigt får man ju offra lite för att vinna mer.
Jag längtar till jobbet, till skolan igen som börjar till hösten. Ett nytt blad, en ny start!
Slutligen en annan grej...när jag var ute förut så vad skådade mitt öga ( för jag har bara ett ) :



Men tro fan att någon limmat fast den på marken...det perfekta luret! Och någon satt säkert och filmade i nån buske...

Många kramar till vännerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0