The cup of the of hell

So tired... så pass trött efter en intensiv dag på jobbet att jag....
1. Skrattade friskt åt pappas pappa/stefan och krister skämt
2. Skrattade åt deras ( päronens fotovägg och hur himla sned den är
3. Sjöng mig hes i bilen på väg hem för att inte köra ner i nåt träsk...
4. Att mamma hade mätt på kartan avståndet mellan Lund och Hässleholm...citat: " Ja det var ungefär tre naglar mellan...kan ju inte vara så långt".



Och gissa vad jag såg på stan... ja förutom att jag alltid ser nåt med antingen Stephanie Meyer eller twilight SUCK  I`m going mad!



Jävla EU! Allt är deras fel!
Fast seriöst...vaddå tjej och killte! Ska det också finnas för att öka klyftan?
och kolla in innehållet...



Mjukt och lugnt och vackert...



Här ska det spruta testetoron... ja skit samma hur ordet stavas...men här var det inga jävla blommor inte!

Tjingtjong!

Kommentarer
Postat av: Linda

Rasmus hade blivit kastrerad...

2009-05-31 @ 16:14:34
URL: http://linda-tunstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0