Tjoflöjt sol!

Ändrad strategi... boken kommer ta längre tid, inte en chans att den blir klar i sommar. Bit för bit växer den fram i solen, om jag inte dråsar bort och råkar snarka på filten så klart, så högt att jag väcker mig själv och dessutom stör ett par som käkade vid ett av träborden. Men va fan Karin... Jag verkar ha släppt all känsla för etikett...kanske för att det blev så tydligt idag.
Var och sa upp lägenheten...verkligheten kryper inpå.
Om tre månader bor jag någon annanstans,
om tre månader hoppas jag att jag bor någonstans över huvudtaget.
Om tre månader är jag i full gång med att panikleta efter glödlampor, som jag gör vid varje flytt och man står där i sitt nya hem i mörkret.
Jag funderar på att ha en liten bjudning innan I move away...kanske ute på gården. Fika och lekar eller kanske i parken...den är ju öppen för alla stadens invånare. Fast jag bjuder fan inte alla i parken på fika...det gör jag inte bara. mm fika va gott... fast nu ska jag inte spräcka löftet...mina känslor åkte ständigt berg och dalbana och det har defintivt en del i sockret och dess kraft på mig. Så jag har hållit uppe, trappar ner med att när jag bli sugen käka digestievekex eller vinddruvor. Ska inte vara manisk, men att köra tanken " Jag måste unna mig" något nästan varje dag funkar inte. Så istället ska jag istället njuta av när jag väl "får" fika eller käka godis. Alltså vid speciella tillfällen och lördagar.
Nu ska jag inte tråka ut er...
/ Det solbrända knät


Kommentarer
Postat av: DP

jag kan baka en kladdkaka utan socker mums o en chokladmousse som man nästan kan dö för, även den utan socker... fast idag har jag fuskat så känner mig rätt nere i skorna, men nu ska jag ta en kopp te i världens finaste marilyn mugg ;)

2009-05-25 @ 19:02:43
URL: http://metrobloggen.se/dp
Postat av: Maria

Åååå, har du sagt upp läg utan att ha en ny? Modigt!

2009-05-25 @ 21:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0