Galen

Det finns två alternativ:
Antingen är jag på väg att bli vampyr...
Eller annars har jag drabbats av den där känslan " släpper du boken missar du allt" - känslan...

Jag har vrålläst ( om man kan vrålläsa?!) serien som Stephanie Meyer skrivit, första boken " Om Jag kunde drömma" bara höll mig i järngrepp, andra boken " När jag hör din röst" läste jag på två dar...
och när jag bläddrade förbi  sista sidan i går natt och släckte lampan så blev jag som ett barn på julafton för i dag skulle jag till bibblan och låna fortsättningen.
Men tro fan...alla var tlånade såg jag på nätet. 3 juni skulle de komma in...så länge kan man ju inte vänta!
Abstinens är ordet....skakig med lite hjärtklappning ringde jag och reserverade tredje delen...så väntan blir lite otålig men då vet jag åtminstone att jag har den snart.

Hur sjuk är man då... 26 år och bokslukare. Men jag är så glad för just denna känsla har varit borta så länge. Jag var rädd för att min läslust aldrig skulle komma tillbaka, den minskar lätt när man läste studentlitteratur. Och tänka sig...nu börjar det mesta falla på plats och jag börjar kunna bygga upp den spontana skrivlusten med. När jag började skrivarkursen i januari och blev tvärsågad så dog något där...skrivandet blev nästan som ett jobb...
men finally!
Idag blir det trevligt att träffa tjejerna på lunch och sen måste busskort fixas ( mindre mysigt) och ja just inlämning på kursen...
- Bokmalen med träsmak ( så pass att min stjärt somnade i går när jag satt och hade ögena i boken, sen fick jag typ gnugga liv i den när femma ringde...hahaha



Ja Man får skylla sig själv...men bilden blev ju helt sjuk...det ser ut som en jättegiraff lagt huvudet på boken... vilken jävla hals!



Frälst or what...Nu måste jag fokusera på nåt verkligt ett tag...man vill ju inte dö av spratt!
Tjoho alla! eller hje ala som ett barn skrev en gång... översättning: Hej alla

Kommentarer
Postat av: miztha

jag ska också börja läsa dem böckerna :P

2009-05-28 @ 12:38:50
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0