Bröllopsdagen...

Om jag ska köra fullt ut och bli mer galen ( hahaha) så kom det bara... visionen. Jag tänker inte vara någon normal brud...

Klänning:



och till det....



antingen de gröna strumpbyxorna här eller något som dessa...



fast skorna går bort... funderar på vilken färg skorna bör ha...inga klackar i alla fall.

och kanske något grönt i håret, typ några blad eller nåt haha.
Jag vet vilka du tycker Susie :) och jag håller nog med dig... de starkt gröna blir nog alldeles perfekta haha. och sen kan du ju ha din turkosa scarf igen! Bra va!
och innan någon ringer ambulans och tror att jag typ har en tumör och ni hinner tänka... men vaddå är hon förlovad eller?!
Nej det är jag inte. Så ni behöver inte göra en lobotomi, men visst är det annorlunda idè! Skittråkigt att göra precis som alla andra, med axelbandslös klänning med liljor i buketten, inget fel på liljor!
Nu ska jag käka groddar ( lycka) och vara tacksam för dagen med emma och barnen!
tjoflöjt!


Kommentarer
Postat av: DP

oh.. du fick tag i groddar, blev det alfaalfa? skitläckra strumpbyxor förövrigt.... skönt att det finns dem som är annorlunda.. vårt bröllop var ju itne så jätte annorlunda... eller ja jag hade ju en vinröd kort klänning och tre röda rosor som bukett som jijo köpt... jijo hade skinnbyxor (jag avskyr dem byxorna :)

2009-05-13 @ 07:36:26
URL: http://metrobloggen.se/dp
Postat av: YtfluffigYsterSyster

Annorlunda är BRA - i min lilla hjärna i alla fall. Kan inte låta bli att tycka om människor som törs vara som dom är och inte måste vara som alla andra.

Dom som är "vanliga" kan ju också vara bra förståss men inte så troligt hahaha

Puss / Sus

2009-05-17 @ 10:26:44
URL: http://www.art-by-susie.co.uk
Postat av: Karin

haahahahaha så jävla kul är du susidus!

2009-05-17 @ 12:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0