We call them wienerbreads... no you dont!

Jag har upptäckt radion igen... särskilt P3s humorprogram. Igår låg jag på bordet och garva för att de skämtade om Efterlyst och att en man ( typ pappan i filmerna Jalla jalla eller Vingar av glas) skulle bli intervjuad och han sa:
- Ja och där stod han, Hasse Haro ,... med lappstift.

Några boktips:
* Stephanie Meyer och hennes bokserie om vampyrer... hennes första bok är filmen Twilight baserad på. Jädrar vad jag snackar om vampyrer nu för tiden.
* David Nicholas - Mitt livs roll ( författare till teveserien Kalla fötter). Brittisk humor yes!

Frågor jag ställer mig:
Varför får man alltid en massa smuts under sina rätt kortklippta naglar?
Varför pratar man jättehögt när man är antingen upprörd eller bara extremt glad/uppspelt?
Varför äter katter tills de antingen hulkar eller somnar som grisar på ett tunt papper på golvet?

Ha en märklig dag i solen/molnen...för vädret är faktiskt en förvirrande situation just nu!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0