Betyg: värt det!

I´m alive...i alla fall nästan. Det är ganska lätt att gå på två timmars sömn och socker. Det är svårt att göra det när man inte gjort nåt som var värt det.
Och midnattsvisningen var värt det!
Jag önskar nästan att jag inte läst hela bokserien först dock, överraskningen är borta. Men det jämnar ut sig när man är som fast som en stork i flaggstången.
Förutsättningen för att fatta New moon är att ha sett Twilight först...annars är det ju inte samma effekt.

Topp: Uppspeedade Jenny vid min sida haha, smittade av sig när hon helt omotiverat vrålade YEAH med jämna mellanrum hahahaha. 
Bella, Edward och Jakob. Shit i´m glad att jag inte måste välja. Något som jag tycker är så bra är att författaren Stephanie Meyer inte gjort en bra kille och en elak kille, utan att valet mellan dem blir svårt.
Filmen i största allmänhet, dock kunde jag nog avstått från att se hela Twilight innan, det finns alltså nåt som heter se för många gånger...men midnattsvisning är speciellt!

Dipp: Två timmars sömn, katt som plötsligt får för sig att visst sörru " jag ska gosa med ditt ansikte skitlänge och gömmer du dig under täcket kommer jag kika in och gosa med din näsa istället". Nån som var bekräftelsekrank alltså.
Tentan som ändå gick hyfsat, att somna på eftermiddagen och vakna tidig kväll och vara trög som kola.

Men men ett litet pris att betala!
Så jag kraschar i bingen tidigt för att möta den härliga härliga släkten imorrn jävla klockan halv nio i morrn.
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0