Butt crack santa

Shit...det är så man gråter. Och nu ska jag peka ut några personer. Inte för att de är taskiga, utan för att de är fantastiska...lite extra ikväll när jag läser bloggen och märker vilken uppbackning jag har egentligen.
Om jag rasar ihop så finns det några som plockar upp bitarna. Om jag skrattar ihjäl så finns det några som skrattar lika hårt.

Först och främst: Hälsning till min brorsdotter Felicia, den yngsta läsaren av denna blogg kanske, men en av de visaste och smartaste...tack så himla mycket för ditt inlägg på " nattlig bikt". Det är här jag blir rörd. Du...stå på dig Felicia, du är jättebra! kram

Människor som överraskar med sin sköld och beskydd:
Broder F, Sus, Vännerna ...Ja ni vet vilka ni är.
Jag skulle kunna nämna era namn men med risk för att segisen i hjärnan på mig skulle missa nå viktig och överlåter jag det till er...att veta att det är ni.
Kan man vara annat än tacksam? Nä tror inte det.

Dessutom kommer här en liten "treat" från systerns kalas idag...lilla vampyrungekotte som gosade ena stunden för att bli alldeles till sig och bita mig i armen ( skitaont kan jag meddela) haha och sen skulle man vara pedagogisk och säga : NEJ  du får inte bitas! Och jag är ju rätt rörlig mellan gränserna allvarlig och ironisk/ skrattandes så det gick typ så här:
- Nej du får inte bita moster!
Vänder mig bort och flinar. Bra där!

Men arg går inte att vara med en sån sötis som ( ja jag måste erkänna, min lilla egokick idag) han gillar mig, kommer och ler och stoppar fingrarna i munnen och gräver innanför sina brallor haha. Kryper upp i mitt knä, lägger armen om min nacke och DUNKAR  sin hårda hårda traktor i skallen. Tack.



Ja jag var hungrig, okej! Darr på handen...



Otroligt lyckad bild på en mormor, en morfar och ett barnbarn.



På hemväg...och så klart satt jag och mindes alla skräckfilmer jag sett och de jag inte sett. Paranormal activity vill jag se, samtidigt vet jag att ja där ryker nattsömnen och måste klubbas ner för att våga sluta ögonen.

Bilen var immig. lite för immig...



Och pappan var ovanligt tyst...Varför kom inte mamma för...kanske hade barnvakten där inne...
Nä tur! pappa reagerade på blixten thank god!

God natt !

Kommentarer
Postat av: Lejnus

emma o anders sa att den paranormal activity bara kommer gå i linköping, så då får man åka dit för o se den =) så du inte sitter o väntar på att den ska komma till nkpg! ciao ciao itaaaaaaalia

2009-11-21 @ 22:59:08
Postat av: carro

hehe vet vad du menar med när man ska säga ifrån till ungar. alvin är en sån unge som får ett sånt stort leende när han har gjort något fel och så skrattar han en rakt upp i ansiktet, inte lätt att låta bli att skratta då!!! =) Hoppas du har det bra, kan vi inte ta en frulle snart??

kram kram

2009-11-22 @ 08:35:15
URL: http://snuttungar.blogg.se/
Postat av: jenny

Har vampyrungen också blivit fan av new Moon. Skoja bara. Söt bild..Haha känner igen mig där med att sätta gränser. Först försöker man vara pedagogisk och säga nej lite strängt och i nästa sekund asgarva typ. haha.

Paranormal activity trailern såg rsukig ut. jag får väl också mardrömmar om jag ser den. Du vet vad som hände efter att vi sett alla SAW filmerna tjo flöjt

2009-11-22 @ 11:27:09
URL: http://sayajennyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0