Chips i kväll!

Jag hörde det dåligaste skämtet idag på radion.
" Vet du hur man undviker att bli smittad av svininfluensan?
Jo man tar ut svinet ur huset och slänger in lite lammkött."

Alltså det här var på nån kommersiell radiostation där de ville ha in roliga skämt...nån jävla gubbe ringde in och tyckte det var roligt. och jag bytte illa kvickt.
Det här är sånt som får mig att skämmas att vara människa...usch!
Jag säger som Sune i Sunes sommar när familjen i övrigt låtsas att pappans ben blivit amputerat och efteråt när familjen avslöjat sanningen utbrister:
Det där var ju inte roligt!
Nä Sune jag håller med!

Stress och hast...bibelredovisning, läsa läsa läsa, sova, äta ( men jag börjar bli trött på matlådor...), lägenheten ser ut som ett område där en orkan kommit in och blåst runt. Disken växer, kraften dalar, lusten på gång ner...
ont i magen för visst jag har en plan och har lagt upp tid för allt...men det gäller att komma in i uppgiften för stunden utan att känna att man borde göra allt på samma gång. Nä...
nu kör jag räkningar, diska, beställa böcker till nästa kurs, skicka gruppen anteckningarna från i dag och sen måste jag fan ta en andningskväll...hälsa före död ( en liten överdrift där kanske...men jag vet att ni därute som pluggar nog fattar vad jag menar.)

ho ho ho...( Jenny tack för det nya "hehe"): surfade på stress och fick upp den här bilden:


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag kanske är blond, men jag fatta inte hehehehe

2009-11-06 @ 21:28:24
URL: http://sayajennyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0