God spoke...not

Åh gud hjälpte dem som går runt o har ont  i magen större delen av dagen.
Hjälp dem som ...nävars...nu blev det lite larvigt så jag slutar.

1. Det finns ingen gud
2. Man dör inte av lite mer snabbmat ( för man tänker att man missar en viktigt lästimma om man lagar mat)
3. Det är mest den förlamande känslan  " det är mycket nu, jag orkar inte, ja måste" som spelar en ett spratt.
4. Överdosering av julmust och socker kan också bidra till att man är lite väl uppsjasad där man ligger i sängen som ett stolpskott och glor och sedan helt adrupt somnar.



Dagens irritation: Det heter strutsägg! Suck 1600-talets författare ja hela Sverige egentligen hade ett ärkligt språk..
Men lite intressant är det...fast man måste läsa lite bakgrund i uppslagsverk för att förstå texten överhuvudtaget haha...



Dagens brutna löfte ( snart):
Jag hittade engelska chokladkolor på hemköp igår...alltså ingen mening med att åka till england och bunkra upp för det var ju hela anledninge till resan :).
Lovade heligt att inte nalla på dem förrän till helgen...men va fan...hellre det än tändstickor i ögonlocken för att vara alert.

Dagens löfte:
Jag ska bara skriva ner anteckningar till analysen i kväll, sluta plugga klockan 8 och sedan vila. När kroppen varnar...då lyssnar man.
Rätt bra ändå att man visste lite innan hur stress tar sig så man känner igen tecknen och saktar ner.
Sen hjälper det ju lite att ha krissamtal med en klasskompis och vädra ut...efter lite klagande så beslutar vi oss för att köra lite till.

Lägger in en slutbild på min pappa och syrrans unge som gärna ville peta ut morfars öga haha...


Kommentarer
Postat av: dp

du är ju bäst... glöm aldrig det...

2009-11-10 @ 18:42:49
URL: http://metrobloggen.se/dp
Postat av: YtfluffigYsterSyster

Du är sämsta taskigaste dummaste syrran jag någonsin haft - jag VET att du skriver ordet "julmust" bara för att jag ska må så dåligt som möjligt. Fy vale jag får ju nojjor :-( :-)

puss ändå din lilla slemråtta

2009-11-10 @ 20:22:22
URL: http://www.art-by-susie.co.uk
Postat av: Jenny

Jag blir alltid så glad när jag läser din blogg haha. Kram från mig

2009-11-10 @ 20:25:42
URL: http://sayajennyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0