Hatt i fnatt

Söndagar är ingen rolig dag. Undantaget var idag. Jag tvättade, läste gullivers resor ( inte på rent nöje utan till skolan), somna om en kvart, mysig frukost framför Tilde på nyhetsmorgon där de visade ett sportinslg men de hade glömt texta vad spanjorerna sa. Tilde sa efteråt: Ett jättebra inslag för de som kan spanska! haha.

Femma ringde och frågade om jag ville ner på stan, dessutom fick jag en tidsplan att plugga fram till vi skulle se. Lättare att inte skjuta på saker då.

Men stan hade fnatt...



Femma var fin som en nyponros så skär :) det riktigt lös om henne!

Men sen passerade det två tomtenissar med typ konstiga fjädrar ( såna i sängen ni vet) runt luvan. Röker de på eller nere i verkstaden?



Fler som nallat i påsen kanske... uppträdande...fyra kostymnissar som sjöng och dansade jive.
Men men de bjöd på sig själva det är ju bra. Haha fast när jag pekade på dem och femma tittade så råkade en av dem kolla på oss med våra " herregud vi skäms"-miner så han kom av sig hehe.

Infall är bra. New moon igen ikväll. Så klart med Saw-friend...och jag har svårt att sitta still. Fastän jag vet ju allt. Nä nu får jag lugna mig ett par hekto. Djupandas...

kram


Kommentarer
Postat av: jenny

Himla skoj att se den igen. Undra vad de andra tänkte när vi garva hela tiden haha. nakenfisar i skogsbrynet

2009-11-30 @ 13:16:47
URL: http://sayajennyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0