Hurra och blä

Jag fattar inte varför man jämför en tenta med en katastrof.
Men efter hysteriskt telefonsamtal till Sofia  i klassen har vi kommit fram till att det enda vi kan göra är att läsa.
Sen ligger resten i ödet.
Så jag struntade i att tjuta haha och värmde matlåda, satte på min glada musik: Marit Larsen
Funkar alltid och det känns så där glatt och fint och high school aktigt haha.

Om dryga 20 minuter är lunchen slut, sen kör jag järnet och läser. Struntar i anteckningar som bara rör till det...
kör på historieboken där de ger ett sammanjang.

Och sen blir det tupplur för att förebygga den missade sömnen...
Jippi!

Twilight + New moon. Jenny, chips, läsk, bullar och godis. Mäktigt!!




Kommentarer
Postat av: YtfluffigYsterSyster

hörrudu - Dom hade ett inslag om Twilight på nyheterna - tydligen främst unga kvinnor som diggar det så det är väl inte så undligt att en gammal kärring inget vet om det eller :-)

Också så har dom en hel vecka haft nån Agnes på alla möjliga program - svenska tydligen men ser ut som en häst (säger jag som ser ut som en häst själv - fast en ful häst - asg)

Krm

2009-11-19 @ 15:47:47
URL: http://www.art-by-susie.co.uk
Postat av: carro

Oh är så avundsjuk på dig och Jenny vill oxå se den filmen!! Hahaha är helt kär i Twilight. Hehe

Hoppas att allt är bra med dig annars.

kram kram

2009-11-19 @ 17:40:45
URL: http://snuttungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0