Lördagens bilder



Dagens arbetsbörda



Varje dags favvohem



Veckans misslyckande: Brända pannkakor och psaltarenläsning...samtidigt!



Dagens bästa ide: Planera upp pluggningen så man inte läser ihjäl sig och att när jag ska måla om på jullovet i vardagsrummet och sovrummet...vore det inte fräckt med en vägg med magnetfärg...som man kan vara riktig idespruta och sätta upp grejer man inspireras av på...fast först måste jag ta av mig tantvarningen som blinkar hysteriskt ( vem säger fräckt numera)...



Veckans "där hittar ni mig"....
Måste bara säga en grej...när man har mörkt hår passar färgglada kläder mycket bättre...kompenserar för att det blir utväxt snart.
Gud kunde inte slänga in en mrkhårig pappa och mamma så vore det problemet obefintligt då...

Ha en fin lördag!

Kommentarer
Postat av: Maria S

Åååå vill oxå ha en magnet vägg och en grifeltavel vägg!!! Så det är inte tantvarning för dig för jag är äldre ;)



Får du omtapetseringen betald av hyresvärden?

2009-11-07 @ 17:50:24
Postat av: YtfluffigYsterSyster

Jag håller med - ascoolt med en vägg du kan skriva på o magneta dig.

ååååå jag är äldst så jag får säga fräckt

FRÄCKT FRÄCKT FRÄCKT

Puss/sus

ps. va fin din lägenhet ser ut - hoppas jag hinner komma o hälsa på medans du bor kvar där.

2009-11-07 @ 17:57:24
URL: http://www.art-by-susie.co.uk
Postat av: dp

oh vart är det du ska måla?

2009-11-07 @ 18:48:11
URL: http://metrobloggen.se/dp
Postat av: Tim

Planering e för töntar ;)

2009-11-07 @ 22:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0