Money money money

Man borde vara rätt trött på att läsa.
Men vet du sjutton...jag blir mer intresserad och hittar nya böcker, boktips som jag aldrig hört talas om, om det inte hade varit för att jag riktigt vrålläser litteraturvetenskap.

Och jag har en lista på dem...ni som ville ha ska få den snart:).



Det gäller att ta tillvara på livet...

Och skrämma ihjäl sin matte som helt ovetandes tänder i badrummet och ser nåt svart.
Shit gud va stor Stina är...får passa mig med kattfodret...

Nä nu blir det loppis och sen plugg.



Kommentarer
Postat av: emma salami

jag vill oxå gå på loppis

2009-11-25 @ 15:54:30
Postat av: YtfluffigYsterSyster

ååååhh JAG MED - varför har dom inte loppis här - taskmörtar

puss

2009-11-25 @ 16:52:38
URL: http://www.art-by-susie.co.uk
Postat av: YtfluffigYsterSyster

Kompåt´ - Bokhandel - vore inte det ett perfekt jobb för dig?

krm

2009-11-25 @ 20:01:51
URL: http://www.art-by-susie.co.uk
Postat av: Maria s

Inga pengar här, ordning och reda löning på fredag :)



Trevlig med loppis! Vart gick du idag?



2009-11-25 @ 20:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0