Part 2 tisdag



Haha det här tyckte jag var kul...googlade på ögonen i kors och vem dyker upp om inte Dawsons creek himself.

Jag trodde det var lite lugnare med plugg idag men fan vände på schemat och jovisst en hel bok på 90 sidor skulle läsas tills imorrn också.
Alltså...är det rimligt att läsa 150 sidor till dagen därpå??
Hur lätt är det då att faktiskt få en bild av en text och förstå den...
ja så här har hela denna delkurs varit... extrema mängder text på kort tid.
ska på representantmöte i morrn ( jag och en till tjej i klassen är representanter från klassen och vi träffar lärare och så och tar upp synpunkter. Jag och Sofia hade en timmes samtal om hur vi skulle lägga upp det haha.
Nu ska lugnet skingras ...eller nåt. Nu var det nog tröttheten blandad med kexchoklad som talade.

Tack förresten emma, Jenny, Carro och Maria för komplimanger!

Dags o kasta sig i bingen.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja det är inte hälsosamt att läsa så mycket och till råga på allt förstå samtidigt hehe

2009-11-04 @ 11:19:10
URL: http://sayajennyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0