rouerie= fuffens på franska

Brutalvakna och halsen värker. Att det klockan sen är halv 4 på natten/morgonen är också en grej. Virrar ut i köket och kokar vatten i mörkret. Tepåse, mjölk och honung. Häver i mig muggen ( alltså innehållet i den...keramik är ju rätt svårsmält) i sängen, värken avtar och jag måste ha somnat sen. Vaknar fnasig och torr men dock fick jag lite sömn.
Så jag tycker en aning synd om mig själv...men det var väl väntat det här för alla har snörvlat som fan på en hela veckan. Och när jag snart åker till syrran ska jag hosta lite extra för att pass it forward så att säga. Hon gav mig ju skiten antagligen...och hennes son kanske kan vråla i örat så jag hör lite bättre.

Puss puss slem slem host host på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0