Solpuss

Tänk vad en redig promenad runt strömmen med Fem kan göra...lägg till sovmorgon och valet att inte ha  så många krav på sig. Inte idag i alla fall.
När kroppen strejkar, med ont i magen då gäller det att lyssna lite mitt i bubblan av plugg plugg plugg.
Planen att plugga till tentan flera veckor innan sprack rejält. För det har inte funnits tid...redovsiningar, inlämningar och läsning, i bland upp till 150 sidor till nästa dag. Ögonen känns en aning spända efter det haha.
Men nu är det sista redosvisningen på måndag och sedan tenta på fredagen.
Man får helt enkelt skippa " det kommer aldrig gå" och tänka " Det enda man kan göra är att läsa och göra sitt bästa".
Men mitt i allt behöver man träffa finisar till vänner, få in lite luftm, visseligen grå men luft likt väl...
Femma och jag insåg att vi inte mindes sist vi såg solen sist...
November sucks!

Men jag skickar i alla fall lite sol till er alla som är fina! Och till dem som inte är det...idioterna i världen behöver väl lite de med antar jag ....men Hitler får inget!

Kommentarer
Postat av: dp

jag ser ut som ett höstträd... love

2009-11-13 @ 13:30:34
URL: http://metrobloggen.se/dp
Postat av: YtfluffigYsterSyster

hehehe - du är den roligaste jag vet

2009-11-13 @ 19:30:15
URL: http://www.art-by-susie.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0