Sunday flowers

Overdone...missat lunchen...surar till för att word på datorn vägrar funka. Men jag hittade office och kunde börja skriva där. Redovisning i morrn...varit uppe sen sju i morse och läst och antecknat. Bara renskrivning kvar men nu krånglar det mesta och korvfingrarna skriver fel så jag käkar lunch och kör det sista ikväll efter att jag kommit hem från kalas för Larsa ( systerns man).

Först: Tim tim tim...planering är A och O ...:) Lyssna på din kloka moster nu hahaha.

Maria, Ysterfluff och emma:
Ska måla om i sovrummet och i vardagsrummet ( allt grått är för deppigt ibland)...har ni nåt tips på färg som passar till den fondvägg som jag ska ha kvar?







Vitt är ju logiskt passande till allt...men andra förslag tas emot tacksamt också. Fast helst inga för mörka toner...det är ju det jag vill få bort.

Och Maria...jag ses gärna o fikar och tar loppis...men jag har inte hunnit fråga emma om numret ännu. Sen när det lugnat sig ses jag gärna :)

Ha en skön söndag alles!

Kommentarer
Postat av: YtfluffigYsterSyster

Tjohoo, trodde aldrig jag skulle säga det men - VIT!

Jag älskar ju färger men det känns som vit är rätt (i mitt lilla huvud i alla fall - men jag har ju som sagt inte sett det irl)

Sen kan du ju sätta upp massa roliga tavlor o tyger o grejer o behöver då inte bry dig om färger på väggen för allt går med vit.

Ha det så bra hos systra nu.

Kram /Sus

2009-11-08 @ 13:26:41
URL: http://www.art-by-susie.co.uk
Postat av: dp

hej gumman...

jag har bara förslag på mörka... men tror mörk lila, röd och ev turkos skulle passa...

2009-11-08 @ 14:20:29
URL: http://metrobloggen.se/dp
Postat av: Maria S

Nice :)

Jag och DP ska dricka vin hos mig den 21 om du vill komma förbi.



Annars håller jag med din syster. Vitt. Då går det alltid att variera med gardiner, kuddar och liknande =)

2009-11-08 @ 19:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0