Tough love

Vitt får det bli... en bra grund som passar till alla färger.
Thank you girls!
Nä nu räcker det med Jesus för ikväll...
borsta tänderna och titta på tv...för att sedan dras med häst och vagn till sängen.

Kalaset trevligt!

Konversation på vägen dit:

Pappan: Ja jag har varit lite krasslig och hostat.
Mamman: ja Donald men när du är...
Pappan ( avbryter fast M fortsätter ändå): man får såna hostattacker....
Mamman( fortsatt som ingenting): När du hostar så hostar du inte som oss andra...
Pappan: ( pratar i mun med M): Man kastar sig upp ur sängen...
Mamman: Du hostar inte bara host host utan både fram och bak..
Pappan ( tyst):......
Mamman: Bara för du är så smal och benig....
Pappan: ( kör bil och är tyst):......
Mamman: Det är nästan så du hostar upp din egen kropp....

En normal bilresa med familjen alltså.

Kommentarer
Postat av: Annica

Ha ha ha ha!!!

2009-11-09 @ 15:20:43
Postat av: YtfluffigYsterSyster

HAHAHAHAHA Jag dööööör - nästan så du hostar upp din egen kropp. Jag kan höra dom framför mig - typsiskt samtal dom emellan - typiskt att han till sist sitter tyst den beniga mannen. Han är för snäll!

Vet du jag har bestämt mig för att måla det fula fil-skåpet (eller va fan det heter)i matt vit men sen ska jag måla något på det i ingen färg alls men blank - snyggt som fan ska det bli hoppas vi(jag o mina löss)

2009-11-09 @ 15:50:53
URL: http://www.art-by-susie.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0