Trevlig helg

Kul att fresta folk med loppis :) snart får vi alla ta en tur...ja inte sus då för den pendlingsturen kanske inte är värt det haha. Vi får snoka reda på nåt loppis i julhelgen.

Hittade en skitafin tavla...snål som jag blir tänkte jag " ska jag köpa den...nä det är ju ändå 30 spänn..." men det slutade med att tavlan med den vackra nakna kvinnan kom med mig hem.
Kommer passa perfekt in i sovrummet när jag målat där.
Sen att mamma kommer få vatten på sin kvarn och tro att jag är kär i det andra laget så att säga...det gjorde köpet ännu prisvärdare.

Hm ja jullovets idyll sprack lite i kanterna när läraren idag berättade att visst sörru vi ska skriva ett arbete över julen. Tack för den televerket...jag kör nog fan det dagarna efter att vi slutat så jag kan relaxa resten.

Bäst och dra sig i kragen och kanske fixa håret lite...ikväll blir det klassfest och jag har krisat i dagarna två för torsdagar är ju normalt körkväll. Jag missade förra övningen med och får nu acceptera att jag känner mig lite vilsen nästa gång. Lyssnar vrålmycket på Beatleslåtarna vi ska sjunga på konsert i vår sen...så jag omedvetet lär mig eller nåt haha.

Ha en härlig helg alla och ni som känner mig är bjudna på spelkväll/umgås på lördag kväll efter 18:).

Om typ en och en halv vecka har jag tid på vårdcentralen för att ta bort knölen på ryggen...är man lite knäpp om man blir nyfiken på att se hur det ser ut inuti? Ja och nej. Mest äckligt kan jag tänka mig. Doktorn får väl vara beredd med spykaret.
kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej.... jag vill komma på lördag... men beror på om jag orkar eller inte.... känner mig inte 100 ännu och vill absolut inte smitta ner nån med detta äckliga...

lycka till om 1,5 vecka då ;)

2009-11-26 @ 15:30:06
Postat av: YtfluffigYsterSyster

HAHAHA - Gud jag väntar på det telefonsamtalet från modern - när tavlan/Karin ska diskuteras - Sååååå jävla roligt. Bra jobbat!

Ang knöl så skulle jag också vilja se, bra att du tagit tag i´t o fått dom att ta bort den.

Ha en trevlig helg själv gumman (jag kanske ska till Chester - både ser fram emot det (att komma ut ur huset) och inte (inga pengar och lång resa). Får se hur jag gör.

puss

2009-11-26 @ 16:47:34
URL: http://www.art-by-susie.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0