Buffy är riktigt bra!



Jag satt med andan i halsen samtidigt som jag på nåt viss andades bättre än innan jag gått in.

Filmen " Veronica bestämmer sig för att dö" låter kanske inte så lattjo :) men jäklar vad mäktig den var och full med ärlighet och hopp och annat vackert.
Måste genast köpa/ låna boken av Paulo Coelho. Läser just nu hans " elva minuter". Älskar hans stil.
Fast en grej jag tänkt på...kan man säga det när man läser böcker på svenska istället för original-språket?
Då gillar man kanske mer storys än språket...ska genast börja läsa mer på originalspråk...ja fast inte typ afrikanska då...eller ryska...kan bli knivigt.


Kommentarer
Postat av: dp

attans jag har precis slängt en ordbok på ryska.. du kunde ju fått den annars...

2009-10-04 @ 20:28:59
URL: http://metrobloggen.se/dp
Postat av: Jenny

Boken "elva minuter" är grymt bra. Satt verkligen klistrad när jag läste den

2009-10-05 @ 07:23:22
URL: http://sayajennyy.blogg.se/
Postat av: Ullis

Åh, den filmen ville jag se på Flimmer men hann inte :(

2009-10-12 @ 13:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0