Söndags recension

Dagens i-landsproblem lista:

* Swebus-sätena
Allvarligt talat jag skulle ha suttit skönare mot en planka. Hård jävla plast möter ett tunt tunt lager av foder och sedan ett tunt tunt lager tyg. Jag satt och snodde mig som en mask i två och en halv timme. Dessutom gör det ju inte saken bättre att man har långa farbrorn ben och knän som går en millimeter från sätet framför. I och för sig så satt jag ju bakom chauffören och såg hans begynnande flint stora delen av tiden så allt väl.

* Systrar som bor i ett annat land, i typ en liten håla i marken och har missat totalt den Twilight-hysteri som sprider sig med löpeld genom världen ( alltså inget lokalt här i Sverige). Om man ska ta fram nåt lokalt här i vår avlånga land är det väl att Kristian Luuk och Fredrik Lindström ska leda På spåret. Och säger systern i landet långt bort att hon inte vet vilka de är då gräver jag själv en håla och lägger mig i, med en flagga som jag viftar fram och tillbaka med som det står: Mer skvaller åt folket! på.

* Tidsbrist blandat med ögon i kors.
Kursen vi har nu är inte att leka med...stora mängder text att läsa till varje gång, numera till dagen därpå. Sen ska man ju fatta det man läst ( typ gamla grekiska gudatexter) och svara på frågor som gör att klassen sitter helt tysta och det enda som hörs är ens kurrande mage.



Positiva listan:



* Maskerad
Något man borde göra allt oftare! Och att inte tidningar delar ut masker av kändisar oftare är en gåta.



* Annica, en som man går på promenad med och kollar ut på havet...nej vättern med. Plötsligt möts man av en skylt...som säger att det är rasrisk. ( Alltså man möter inte en skylt utan den står still).



Och när man nästan hänger ut på kanten hör man A ropa:
- Gå inte längre nu...du kan ju dö!

Tack Annica för att Mark Levengood och helg:) och att du inte vill se mig rasa ner i en sandbank haha.

Kram kram alla fina!

Kommentarer
Postat av: YtfluffigYsterSyster

hehehe

2009-10-19 @ 10:38:44
URL: http://www.art-by-susie.co.uk
Postat av: YtfluffigYsterSyster

p.s. pratade med din kusin o hon hade heller ingen aning om vad Twilight var för något o hon bor i Sverigelandet (i mitten till o med)MEN kanske vi har kommit på problemet - Vi är gamla o ni är unga - sucks!

puss

2009-10-19 @ 13:15:09
URL: http://www.art-by-susie.co.uk
Postat av: Annica

:) tack för det trevliga besöket, och tack för att du inte dog när du besökte mig...!

2009-10-19 @ 13:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0