Alla chips i påsen

Idag fick bland det finaste sagt till mig på jobbet, dessutom av en som är rätt brysk ( fast underbart snäll) och som inte säger sånt här i onödan:
- Karin du borde vara här jämt! Du är så bra och passar in så bra hos oss.
Extra oväntat höra då jag känt mig som en sopa senaste två dagarna för barnen ( som jag känner rätt väl) ändå testar järnet emellanåt och varvar det med att vara roliga. Och man måste sätta gränser och vara lagom sträng, lagom skojig och så vidare. Men tydligen var det kanske bara jag som tänkte att jag var en röra.

Jag avstod från plugg i dag...fan varit bra på att läsa minst en timme varje kväll hittills, idag blir jag ledig.
Lagade köttfärssås som blev godare som doft än som smak. Fast helt okej.

Övat some english on the work också...italienska studenter kom och hälsade på. Påbörjade en konversation med en av dem ( måste ju öva inför the english christmas).

På måndag ska jag hämta bok på bibblan: the host- Stephanie Meyer
Verkar handla om utomjordingar ?!...kan ju bli intressant. Speciellt när man lånar Stephanie Meyer och måste snigla fram till lånedisken och säga ( fast det kommer ut som en viskning) och de visar en till ungdomsavdelningen. Och man helst vill smyga längs väggen och sen skriker biblitekarien: HÄR ÄR STEPHANIE MEYER SOM SKRIVIT TWILIGHT OCH DE ÄR VÄLDIGT POPULÄRA BLAND UNGDOMAR.


Kommentarer
Postat av: YtfluffigYsterSyster

Jag säger ju att du är en ungdom - kommer alltid vara yngre än mig i alla fall

p/s

2009-10-29 @ 20:28:03
URL: http://www.art-by-susie.co.uk
Postat av: Jenny

Vad fint sagt av den bryska på förskolan. Haha kul på bibblan

2009-10-29 @ 20:29:30
URL: http://sayajennyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0