God natt...



Ja det här får visa kvällens känsla...
Middag och bio med Femma :) ...kolla roliga klipp på youtube och må.

Jag tycker det är så trevligt att läsa era inlägg och svar, roliga listor som ni gjorde för några inlägg sedan. Såg på filmen " Julie/ Julia" alltså och i den pratade de om författarskap och att just blogg är ett ställe där texter får ta plats. Man kan fortfarande säga att man är en "writer" fastän man inte är publicerad eller utgiven.
Och det tycker jag är bra...har skrivit så länge jag kan minnas och det är mitt andningshål bland annat för att egentligen leva, må bra och dåligt, utvecklas och allmänt fungera.

Ja med den lilla allvarsbiten måste jag nog avsluta...börjar bli trötter i skallen. Måste läsa i första twilightboken och bunkra upp för midnattsvisningen den 19 november ( dagen före tentan från helvetet så klart) så typ 4 timmars sömn är väl ett litet pris att betala.
Fan var helt psyko när jag bokade...skakade som ett asplöv så hela skrivbordet hade lite gung det med ...normalt nja. Sen adrenalinkick utan dess råge ( hade redovisning den dagen med) så de i gruppen garva och frågade vad det var med mig haha.
Men det gick ju bra och jag kissade inte på mig som jag drömt på tåget dit.
Slutet gott, allting gott. Nja om jag slapp plugga i morrn så...men det hjälper inte att skjuta på det.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha vad rolig att läsa när du bokade biljetterna. Jag ska också läsa om första boken. Tänk om man får några frågor som man faktiskt kan svara på haha. kram

2009-10-25 @ 09:50:25
URL: http://sayajennyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0