If god knows

Oj oj trötter i nattmössan. Sista två dagarna har jag gått upp halv 5 eller 5...jobbat på dagis. Första dan har man energi ändå, andra not so much.
Så det blir en väldigt lugn kväll med lite snarkningar i soffan tror jag .

Ny grej: Lyssna på pianokonserter ( klassiska skivor på bibblan)...har fått Pippi på just det instrumentet.
Jag spelade piano som liten, slutade för att jag inte kände mig riktigt så duktig som lillasyster som tjuter när hon spelar själv. Nu typ 10 år senare ångrar det beslutet. Inte att lillasyster blev rörd av sig själv alltså, utan att jag gav upp.
Och en annan grej då...out of nothing blir jag sugen på att rida, ha en häst, få en mule i ansiktet som frustar.
Jaha hästtjej...eh och det kom från??!

Allvarligt varför är hösten (oktober och november) så grå?
Om gud läser det här så kan han/hon googla fram ett svar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0